Taart topper!

Het is deze week weer Instaswapweek. Oftewel de week van het verzenden en ontvangen van de Instaswap! Afgelopen weekend stond in het teken van het afmaken van het pakje voor mijn swapmaatje en ik maakte ook gelijk mijn bijdrage voor EPIC (Echte Post Is Cool) af. Maar daarover vast later meer.

Ik zag op de IG account van mijn swapmaatje dat haar dochtertje vorige week jarig was en omdat ik nog een beetje ruimte over had in het doosje besloot ik een taarttopper te gaan haken. Voor de hartjes gebruikte ik het hartjespatroon uit het boek Amigurumi’s in love. Mocht je het boek niet hebben, een soort gelijk patroon kun je hier vinden

dsc04040ecd

Na het haken van de hartjes deed ik ze op een saté prikker. Ik had bedacht dat ik er een vlaggenlijn tussen wou hebben. Ik haalde het bakkerstouw door een steek aan de zijkant van het hartje en heb het draadje vast gezet met een steekje.

dsc04037ecd

Vervolgens plakte ik washi tape om het bakkersdraad en knipte ik hier vormpjes in. Zo simpel, maar zo leuk! Ik hoop dat het in de smaak valt bij mijn swapmaatje!

Geef een reactie

