Garen review Action Stone garen

Bij de Action hadden ze in het voorjaar en zomer Stone garen en het is zo super jammer dat het er nu uit is. Ik ben niet zo dol op garen van de Action, maar dit garen verbaasde me positief!

DSC03193ecd.jpg

Zachtheid: Niet schaapjes zacht, maar wel lekker aangenaam om mee te haken!
Samenstelling:
70% katoen en 30% acryl
Gelijkheid van de draad:
De draad is  over het algemeen gelijk, maar ik ben ook een aantal enorm dikke stukken en hele dunne stukken draad tegen gekomen.
Pluizigheid:
Het garen pluist wel wat, maar niet storend veel.
Naald:
5 mm
Kleuren:
volgens mij 6 kleuren
Aantal gram op de bol:
100 gram
Aantal meters op de bol:
150 meter
Prijs:
€ 1,99
Waar te koop:
Het was te koop bij de Action en ik hoop nog elke keer dat het weer terug komt bij de Action! Natuurlijk is er ook ander Stone garen verkrijgbaar in andere winkels, maar dat is veelal dunner. De dikte van dit garen was prettig om mee te werken en daarnaast is dat stone effect gewoon erg leuk!

Tot nu toe haakte ik er een paar projecten mee, maar de enige die ik hiervan deelde op mijn blog was het babymutsje. Het andere project deel ik zodra het af is. Iets met de laatste loodjes en dingen in elkaar zetten. ;) Klik op de foto voor de blogpost over het babymutsje.

DSC03455ecd

7 gedachtes over “Garen review Action Stone garen

  1. Jammer dat het er niet meer is! Ik heb nog nooit garen bij de Action gekocht (nu kom ik daar ook zelden). Ik vind het al snel pluizig en daar ben ik geen fan van :-) Ik lees dat de pluizigheid van dit garen wel meevalt, dat is fijn!

  2. Heeft de Action een keer fijn garen, verkopen ze het niet meer. Misschien had het garen en de naam te veel weg van Stonewashed van Scheepjes. Echt jammer, want met jouw review hadden vast veel mensen het garen willen kopen.

    Groetjes, Margaret

  3. Hé wat leuk, hier heb ik nog 2 bolletjes van en liep te bedenken of het wat was en wat ik er mee kan.
    Fijn nu weet ik dat het best prima garen is!

  4. Hallo ik weet niet of u nog steeds op zoek bent naar stonewashed bollen van de action. Ik heb er nog waar ik niks mee doe. En wil ze wel aan u verkopen. Ik hoor het wel. Groetjes tanja

Geef een reactie

