Bijtring konijn Stip & Haak

Hij staat al eeuwen op mijn want-to-haak lijstje, maar zoals je wel kunt voorstellen met 35 WIP’s, is ook dat want-to-haak lijstje enorm lang en kom ik er niet aan toe. Blij verrast was ik toen afgelopen zomer er een bijtring versie van dit patroon kwam. Super schattig en zo klaar, dus het perfecte excuus om meteen aan de slag te gaan. Ik heb het dan over het Konijn Snuf van Stip & Haak, maar dan in de bijtring versie. Echt te schattig!

dsc03890ecd

Omdat ik niet een project in een keer af kan haken. haakte ik er nog een ander leuk iets naast. Alhoewel, ik haakte in een zondag een projectje. Whoehoe! Maar goed ik oefen daar nog even op. De bijtring bleef natuurlijk even liggen omdat ik nog oogjes moest borduren en de oren vast moest naaien, maar na een schop onder de kont van mezelf was dat klusje ook zo geklaard! Is het geen schatje?

dsc03901ecd

Ik borduurde de oogjes er op zodat het super veilig is, ook het hoofdje zet ik zeer stevig vast aan de bijtring. Want je weet maar nooit. Binnenin zit een rammelkraal zodat het ook nog leuk rammelt. Ik haakte het van Phildar Coton 3 kleur Rosee, stiekem wel een beetje mijn favoriete kleur!

Inmiddels maakte ik nog een leuke blauwe in opdracht. Dus leuk als cadeautje en zo gepiept als je meteen even door zet. ;) Het patroon is van Stip & Haak en kun je hier op haar site vinden.

4 gedachtes over “Bijtring konijn Stip & Haak

Geef een reactie

