Christmas burst serie!

Deze post had vrijdag online zullen komen, maar hey er ging weer iets mis. Dus et voila vandaag een retry!

Ja hoor! Deelde ik vorig jaar rond deze tijd nog een work in progress, dit jaar kan ik delen dat ze allemaal af zijn! Ik begon vorig jaar vrolijk aan alle (behalve één) van de Christmas Burst serie van DenDennis en in het voorjaar maakte ik ze af!

fotoecd

Zoals je ziet waren ze hier, afgelopen voorjaar, nog in ontwikkeling. (Samen met nog veel meer projecten…)

En nu zijn ze af!

DSC03338ecd

Omdat ze toch het gezelligst staan als ze allemaal bij elkaar zijn, heb ik ze (samen met de gehaakte huisjes) in een van de houten huisjes gestald, hoe gezellig is dat!

picmonkey-collage

Mocht je ook nog deze gezelligheid voor Kerst willen maken, de patronen staan op de site van DenDennis.

Have fun!

 

 

2 gedachtes over “Christmas burst serie!

Geef een reactie

