Dahaaag 2016! 

Hier staan we dan op de drempel van het oude jaar, klaar om een stap of duik in het nieuwe te maken. Dus tijd voor een terugblik op dit (blog) jaar en mijn goede voornemens van 2016. Dit jaar bezochten viermaal zoveel mensen mijn blog als in het jaar er voor! Echt o my! Super super tof! Ik hoop ook in het nieuwe jaar weer veel mensen te inspireren.

Ik had dit jaar een paar goede voornemens.

– wekelijks niet drie, maar vier keer een post  Dit goede voornemen is een poosje goed gegaan! Ik postte een keer in de week mijn voortgang op de Mix en Match Cal. Toen ik mijn focus op de studie moest richten bleef hij liggen. Ondanks dat het niet mijn favoriete deken is ga ik hem afmaken en zo’n wekelijkse post is wel een geweldige stok achter de deur! Dus to be continued… 

DSC03419ecd

– niet meer impulsief aan nieuwe projecten beginnen  *zwijgt*… Uhm, uhm, Spice of life CAL, Scheepjes CAL, Droomdeken CAL en vele andere (kleinere) projecten. 

foto 4 (8)ecd

– WIP’s afmaken Zie hierboven… Door al die impulsieve acties liggen er best veel projecten WIP te zijn en dat brengt ons bij het volgende goede voornemen. 

– projecten meteen afmaken en niet laten stof happen Dit voornemen is in ontwikkeling! Ik oefen er mee en soms gaar het ineens heel goed! Ik maakte de Scheepjes CAL en de Spice of Life CAL zo hoppa in één keer, nou is dat wel wat overdreven, maar ik hield het toen even bij een project tegelijkertijd. Ook maakte ik laatst een amigurumi in een dag af! Niks geen rond slingerende pootjes, staartjes of andere ledematen! Ik ga dit goede voornemen doorzetten in 2017. 

fotoecd

– op garendieet Epic fail. Need to say more? Er is gewoon zoveel mooi garen en het roept naar me! Aangezien ik bijna een garenwinkel kan beginnen wil ik het in 2017 echt in toom houden. 

– leuke dingen blijven maken De belangrijkste! Want zonder WIPs geen leuke dingen om te laten zien! Deze is gelukt! 

Voor 2017 ga ik mijn focus leggen op het afmaken van een aantal grote projecten, zoals zeven (!!!!!!!) dekens en vele andere kleinere projecten. Natuurlijk heb ik zoals altijd mijn hoofd vol ideeën, maar in plaatst van hier meteen mee te starten schrijf ik ze nu op zodat ik er later uit kan kiezen. En dus op garendieet en eerst die prachtige bolletjes verwerken tot iets moois. Dat hebben ze wel verdiend.

Aan het eind van het jaar is het ook altijd leuk om te zien welke blogberichten veel bezocht zijn! Dit zijn de tien meest bezochte berichten van het afgelopen jaar n

DSC03083ecd

De onbetwiste nummer 1!! De super makkelijke en leuke cactus vertaald vanaf besenseless.! 

Sleutelhangers

img_5780       DSC02167ecd

2. De stoere Sleutelhangers
3. De omhaakte houten kralen
4. How to gordijnen naaien (super verrassend!)

 

              
5. Gehaakte portemonnee en hoe te bevestigen
6. Te schattige babymutsjes
7. Sunburst granny square

 

        DSC02621ecd         Heerlijke omslagdoek
8. Pom pom sjaal 
9. V steek deken plus patroon voor de rand
10. De heerlijke omslagdoek

Wat een heerlijk overzicht!

Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!

 

 

 

2 gedachtes over “Dahaaag 2016! 

Geef een reactie

