Oh happy day!

401ecd

Ja daar ben ik weer! Iets later dan gepland, maar de griep fietste er even tussendoor. Dan maar een weekje later! Een nieuw jaar, nieuwe rondes, nieuwe kansen. Tenminste zo voelt dat voor mij altijd op 31 december, maar dan op 1 januari denk ik elk jaar weer sipjes, dat dat toch echt niet zo is. 1 januari is gewoon een normale dag zoals alle andere en het leven gaat gewoon door op de oude manier, niets is midden in de nacht magisch veranderd. Helaas, dan maar zelf er het beste van maken! Dit jaar gaat er niet veel veranderen op mijn blog. Ik wil lekker creatief bezig blijven en mijn creaties blijven delen. :) Wat wel veranderd is de quote monday.

Het idee zat al tijden in mijn hoofd, eigenlijk al een jaar, maar de uitvoering was er nog niet… Afgelopen april volgde ik een kalligrafie workshop bij Sorro.nl, een echte aanrader! En ik vind kalligrafie ook echt tof om te doen, dus daar wil ik dit jaar alleen nog maar meer mee bezig. De quotes op maandag wil ik vervangen door lyrics, dus teksten uit liedjes, die ik mooi vind.

To be continued!

3 gedachtes over “Oh happy day!

Geef een reactie

