YLA omslagsjaal

Voor mijn tweede blogpost voor de YLA blog maakte ik een omslagsjaal van Phildar Looping. Phildar Looping is een garen wat vergelijkbaar is qua samenstelling en dikte met het Julia garen van de Zeeman, maar een groot verschil is dat Looping veel minder pluist en in diepere kleuren verkrijgbaar is.

foto1

Ik koos voor drie kleuren die elkaar in een soort ombre achtige manier opvolgen. Nu las ik dat de trendwatchers voor 2017 ombre als definitief UIT bestempelen, helaas, jammer dan, deze sjaal is te lekker warm en te leuk om niet te gaan maken! Zelf draag ik hem alle dagen, gewoon omdat hij zo lekker warm is!

foto19

Op de blog van YLA kun je hier mijn hele blogpost over de omslagsjaal en het patroon vinden.

2 gedachtes over “YLA omslagsjaal

  1. Het is een prachtige omslagdoek en inderdaad: wat maakt de trend nu eigenlijk uit? Deze kleur is super! Bedankt voor je beschrijving van de wol. Ik vind Julia wol ook mooi, maar inderdaad zo pluizig!! Deze wil ik ook wel eens proberen!

    Groetjes Marijke
    zusjeknus.blogspot.nl

Geef een reactie

