Quote Monday

En daar zat je dan op maandagochtend te wachten op mijn eerste handgeschreven quote monday en telkens drukte je op de F5 knop, maar er gebeurde maar niets. Juist dat klopt. Maar hier is hij dan!

fullsizerenderecd

Vorige week schreef ik over mijn voornemen om leuke lyrics om te zetten in handgeschreven quotes voor mijn blog. Leuk idee en het zat al tijden in mijn hoofd, maar goed die uitvoering. Ineens wou het niet meer… Om moedeloos van te worden. Vandaar vandaag een quote die ik eerder maakte. Hij komt uit mijn favoriete serie, Grey’s Anatomy, en hij is dus wel toepasselijk. Ook deze is niet perfect, zoals je kunt zien zit er her en der een veeg. En voor nu oefenen we dus rustig verder voor volgende week!

Fijne week allemaal!

Geef een reactie

