Grafisch hert kussen

Op de brei- en haakdagen in oktober kocht ik bij de Haakfabriek een haakpakket voor het omhaken van een super lief kussen. Pietje precies hier werd een beetje onzeker van het patroon. Ik vond het summier geschreven en ik zou er echt wel uitkomen, maar toch ik wou zo’n prachtig kussen niet verknallen. Dus bleef het pakket even liggen tot ik bij de Ikea een witte kussenhoes kocht en die als proefexemplaar ging gebruiken. En is het geen prachtexemplaar geworden?

img_0867ecd

Als eerste schilderde ik met textielverf een abstract hert op de hoes.  Ik maakte het hert op dezelfde manier als in deze deze DIY wordt uitgelegd. Vervolgens heb ik mijn werkwijze gebruikt als bij de omhaakte theedoek. Die instructie kun je hier vinden. Ook deze keer gebruikte ik katoengaren en haaknaald 2,5 mm. Als je de DIY en het patroon van de theedoek met elkaar combineert krijg je dus deze oefenkussenhoes! Ik maakte de afgelopen periode nog meer kussenhoesjes, dus to be continued!

img_0848ecd

2 gedachtes over “Grafisch hert kussen

Geef een reactie

