Garenreview: Stylecraft Special DK

Hoe is het toch mogelijk dat ik nog nooit een garen review over het Stylecraft Special DK garen heb geschreven? Dus vandaag een review van mijn favoriete acryl garen!

DSC02043ecd
Alle kleurtjes voor de Lily Pond deken! 

Zachtheid: Vergeleken met andere acrylgarens die ik tot nu toe gebruikte is Stylecraft Special DK lekker zacht, maar toch mooi stevig en gelijkmatig. Het haakt heerlijk aan de handen en eigenlijk wil je dan geen goedkoop acrylgaren van de Zeeman of de Wibra meer gebruiken, omdat dit zo fijn haakt. 
Samenstelling:
100% acryl
Gelijkheid van de draad:
De draad is mooi gelijk en stevig.
Pluizigheid:
Minimaal, het is een mooie zachte draad zonder pluizig te zijn.
Naald: 3,5 – 
4 mm
Kleuren:
In totaal 82 kleuren, prachtige roze tinten, pastel kleuren, neon kleuren, maar ook basic kleuren. 
Aantal gram op de bol:
100 gram
Aantal meters op de bol:
295 meter
Prijs:
van €2,50 tot €2,95
Waar te koop:
Het garen is verkrijgbaar bij veel webshops en vast ook wel bij een winkel bij jou in de buurt.

 

4 gedachtes over “Garenreview: Stylecraft Special DK

  1. Dit garen wil ik zo graag eens gaan proberen! En met jou ervaring trek je helemaal over de streep. Ik ben nu bijna door mijn Royal voorraad: dan ga ik dit garen uitproberen!

    Groetjes Marijke
    (zusjeknus.blogspot.nl)

  2. Dit is echt fijn garen om mee te werken al willen sommige mensen echt geen acryl. Het kon niet uitblijven dat jij er een keer een positieve review over ging schrijven,
    Wat ik fijn vind, is dat het haakwerk na wassen volgens het wasvoorschrift ook mooi blijft. En wat te denken van de grote hoeveelheid kleuren.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

