Club Geluk voor Zeeman boek

Mijn moeder en ik noemen de Zeeman wel eens gekscherend de Zeehemel. Vooral door het heerlijk zachte Julia garen en de betaalbare prijsjes. Om deze prijsjes en het feit dat mijn werkkamer al meer dan genoeg bolletjes Royal (en Julia) herbergt was ik tijden niet in de Zeeman geweest. Maar ja toen waren mijn panty’s op en laat ik daarvoor net naar de Zeeman moeten. Foute boel natuurlijk! Ik kocht weer een aantal bollen Julia garen en ik kon het niet laten om het boek wat Club Geluk voor Zeeman maakte mee te nemen. Hilarisch! Kijk mee!

Niet alle patronen vind ik leuk, maar ik wil zeker het bootjes dekentje, het kussenhoes met de confetti (en wie weet ook die met de kat) maken. De gehaakte boxer zal ik manlief niet aan doen. ;)

Het boek is voor de prijs van € 3,99 te koop bij de Zeeman. Koopje dus voor zoveel leuke patroontjes!

2 gedachtes over “Club Geluk voor Zeeman boek

Geef een reactie

