Echte Post is Cool # 4

Vorig jaar sloeg ik de eerste editie van Echte Post is Cool over, maar deed ik wel mee met editie 2 en 3. En met veel plezier! Waar de InstaSwap naar mijn inziens zo groot is en daardoor minder leuk is, is Echte Post is Cool (EPIC) bewust kleiner en voor mijn gevoel ook veel leuker. Ik heb het idee dat swapmaatjes echt moeite voor elkaar doen om een leuk pakje te maken en elkaar een plezier te doen. Mijn ervaring met EPIC editie 2 kun je in deze blogpost terug lezen.


Dit keer wist ik dat editie 4 er aan kwam en op het moment dat de inschrijving geopend werd was hij ook meteen vol. Gelukkig werden er nog een paar extra plekjes gemaakt en kon ik toch meedoen! Inmiddels had ik al besloten om in ieder geval ook voor sponsor te spelen, want het maken van iets leuks voor een ander blijf ik leuk vinden! Ik maakte nog twee van die leuke notieboekjes en stuurde die op. 


Mijn eigen swap maatje had een aardige omschrijving gegeven van wat ze leuk vond, maar ik vond het toch wel moeilijk om iets te bedenken. Normaliter bekijk ik altijd de IG account goed en dan ontstaat er een plan in mijn hoofd, maar dit keer was het een gesloten IG account en helaas heb ik weinig kaas van Twitter gegeten. Dus daar begreep ik niets van. Toch heb ik een leuk pakje gemaakt voor mijn maatje. Ik maakte er een verwenpakketje van met chocolade, thee, bloemenzaadjes, een leuk fröbelpakketje, een maskertje en een notitieboekje. Ik hoop dat het in de smaak gevallen is.


Zelf kreeg ik een super leuk pakje van Kirsten van de blog La Vie de Mama. Het begon al goed met iets lekkers! 


Chocolade altijd goed en ook de andere dingen zijn leuk! Ik zal maar snel eierwarmertjes gaan haken met het haakpakketje. :) 


Kirsten, super bedankt! 

Er wordt al gesproken over een EPIC editie 5! Ik zou zeggen hou het in de gaten en als je de kans krijgt om mee te doen, go for it! 

Geef een reactie

