Hygge #1

Kun je het nog herinneren dat ik van mijn moeder het Hygge CAL Pastel pakket kreeg? Het is al een paar weken geleden, maar ik heb eindelijk week 1 af. Het Hygge project is voor mij een project om van te genieten dus ik werk er lekker rustig aan als ik er zin in heb.


Ik had in het begin van deze week wat moeite om de bobbels mooi te krijgen, maar met behulp van dit filmpje gingen mijn bobbels stukken beter en bleven ze mooi naar boven staan.

Week 1 is erg mooi geworden en ik kijk er naar uit om te beginnen aan de volgende weken!

Een gedachte over “Hygge #1

Geef een reactie

