Hygge en drukte

Even geen garenreview vandaag, want ik heb even niets te reviewen. Dus dan maar even een gezellig kletspraatje. Vorige week bleef mijn blog er even bij. Oeps! Deze week is het gelukkig anders kan ik je vertellen. :)

Toen ik mijn blog begon in februari 2014 zat het bloggen nog niet helemaal in mijn systeem, maar ik probeerde op vaste dagen iets te posten. Al snel werd het wat drukker in mijn normale leven, want naast dat ik blog werk ik ook nog in het onderwijs. In najaar 2014 gingen we ook nog eens trouwen, verhuisden we (en moesten we klussen) en startte ik met een masterstudie naast mijn werk. Kortom drukte, maar al die tijd bleef ik door bloggen. Ik plande vooruit en het liep allemaal prima. :)

IMG_2016ecd.jpg

Doordat ik nu uit mijn strakke planschema ben gaat het wat anders met de blog. Ik moet maar weer flink vooruit plannen. Deze maand ben ik er in ieder geval weer mee begonnen. De afgelopen weken waren druk en hechtisch, vooral vorige week. Ik keek op maandag  en dinsdag naast mijn lessen 150 toetsen na, vergaderde veel uren en ging nog sporten. Op woensdag gaf ik les en was het tijd voor de generale repetitie van de culturele avond, waar ik een grote rol in speel. Kortom het slokt allemaal tijd op en op donderdag was ik dus compleet uitgeteld na mijn lessen en begeleiding van leerlingen. Vrijdag met het hardlopen was ik zo moe dat ik amper vooruit kwam, dus tijd voor rust. En dan is het weekend weer een heerlijke tijd om bij te komen en aan de Hygge CAL te werken. En natuurlijk kon ik afgelopen week ’s avonds lekker bijkomen met een haakwerkje, maar nou wou mijn haakwerkje van de afgelopen week niet echt vlot meewerken. Ik moest een groot deel uithalen, maar het is gelukt. Binnenkort zie je het eindresultaat.

IMG_2038.JPG

Morgen is er in ieder geval weer gewoon een blogpost! Tot dan!

 

Een gedachte over “Hygge en drukte

Geef een reactie

