Hygge CAL week 2

Jaaa! Eindelijk is week 2 van de Hygge CAL af. Het duurde even door alle drukte hier, maar hij is af!

IMG_2065

Afgelopen zaterdag en de zaterdag daarvoor werkte ik aan week 2. De ene zaterdag haakte ik de ondergrond en begon ik met de seperator. Maar die seperator en ik werden geen vriendjes en dus haalde ik dat weer uit en begon ik met het borduren van de bloemen. :)

IMG_2066

Na het borduren van de bloemen, die ik trouwens nog moest uithalen omdat er 1. een fout in mijn patroon stond (die is nu opgelost, er staat nu een nieuwe versie op de site) en 2. omdat ik verkeerd gekeken en geteld had. Maar goed na het borduren moest ik er toch aan geloven en de seperator haken. Het begin markeerde ik door in elke steek een kopspeld te steken, wat geen handig idee was want toen ik het lapje omdraaide regende het kopspelden. Maar ik kreeg gelukkig gaande weg het systeem te pakken.

DSC04320ecd

En nu is dus week 2 klaar! Tijd voor week 3! :)

3 gedachtes over “Hygge CAL week 2

Geef een reactie

