Garen review Yarn and Colors MustHave

Sinds vorig najaar is er een nieuw katoentje op de markt en ik moest het natuurlijk testen. Ik kocht een bolletje op de Breidagen in Zwolle. En ik moet zeggen het is garen dat me prima bevalt!

DSC04008ecd.jpg

 

Zachtheid: Het is een katoengaren en in katoengaren zit veel verschil. Maar dit is erg prettig katoengaren, het is zacht, maar in mijn optiek niet zo zacht als Phildar Coton 3. Desondanks werkt het erg fijn! 
Samenstelling:
100% katoen 
Gelijkheid van de draad:
De draad is erg gelijk en haakt super prettig weg. Ik ben tot nu toe nog geen bobbels tegen gekomen.
Pluizigheid:
De draad is mooi stevig en niet pluizig. 
Naald: 2 – 3,5 mm 

Kleuren:
 Yarn and Colors Must Have kun je krijgen in, tromgeroffel!, 100!! kleuren! In prachtige tinten. 
Aantal gram op de bol:
50 gram
Aantal meters op de bol:
125 meter
Prijs:
€ 2,- 
Waar te koop:
Een aantal webshops hebben dit garen te koop. Als je het op Google opzoekt kom je er wel.

Zelf haakte ik er de een van de paashangers van en ik heb nog een WIP van dit garen liggen. Die zie je vast binnenkort wel.

Een gedachte over “Garen review Yarn and Colors MustHave

Geef een reactie

