Garen review Scheepjes Larra

Ik ontdekte dat ik een aantal garens nog niet had gereviewd dus bij deze de eerste, Scheepjes Larra.

Zachtheid: Het is katoengaren en daardoor niet super zacht, maar het is ook niet het stugste garen dat ik heb gebruikt. Het is prima om te gebruiken.
Samenstelling:
100% katoen
Gelijkheid van de draad:
Ik heb nog maar een bolletje opgebruikt, de draad in dit bolletje was mooi gelijk.
Pluizigheid:
Het garen is niet pluizig en werkt fijn. Kortom een prima katoengaren dat licht glanst.
Naald:
2,5 – 3 mm
Kleuren:
68 kleuren volgens de site van Scheepjes
Aantal gram op de bol:
50 gram
Aantal meters op de bol:
125 meter
Prijs:
€ 2,-
Waar te koop:
Online en in sommige handwerkwinkels.

Ik maakte een portemonneetje met het garen. Als je op de foto klikt kom je bij het patroon.

 

Geef een reactie

