Breisteek van de maand

Voor de blog van YLA schreef ik een blogpost over een voor mij nieuwe breisteek. Ik kan recht en averecht breien en vond het tijd voor een grotere uitdaging. The Netting Stitch zag er leuk uit en dus ging ik me er aan wagen.

foto1-1080x668

Het is een streek die voor mij even wat oefening vergde, maar toen ik hem door had heel makkelijk weg breide. Op de YLA blog kun je hier mijn hele verhaal over alle pogingen vinden en ook een stap voor stap uitleg met foto’s over hoe je deze steek breit.

Een gedachte over “Breisteek van de maand

Geef een reactie

