And I’m back! 

Jeetje dat is al even geleden. Mijn laatste post was op mijn verjaardag en daarna was het even stil. De laatste weken op mijn werk waren enorm druk. Het is altijd weer hetzelfde liedje voor de zomervakantie, ondanks dat ik me voorneem dat het volgend jaar anders is. De weken zitten vol met vergaderingen, cursussen, laatste dingen regelen, moe zijn en natuurlijk het personeelsuitje. Van haken kwam niet veel in deze laatste weken. Ook was ik in de laatste week jarig en dat is altijd leuk, maar natuurlijk ook druk. Ik werd flink verwend met vele boeken, twee haakboeken, een bol prachtig garen, het handlettering journaling boek, veel chocolade en andere lieve dingen. :)

De eerste tweeënhalve week vakantie was ik thuis druk bezig met haken, opruimen, klussen en achter de naaimachine dingen maken. Het weer was niet zo geweldig helaas, maar ik wist zeker dat ik de laatste weken van de vakantie heerlijk weer zou hebben dus ik maakte me er niet heel druk om. Want de laatste drieënhalve week van de vakantie was ik in Vietnam! Deze week komt er echt nog wel een blogpost over mijn reis naar Vietnam, maar voor nu eerst. Fijn om er weer te zijn! Hopelijk heeft iedereen een fijne vakantie gehad. Ik heb in ieder geval weer genoeg inspiratie voor veel blogjes en zal ook alle dingen delen die ik voor mijn reis maakte.

Fijne dag allemaal!

2 gedachtes over “And I’m back! 

Geef een reactie

