Strik bijtring

Deze bijtring stond al een tijdje op mijn lijstje om te haken, maar ik maakte hem maar nooit. Tot we voor een zwangere vriendin een cadeaumand gingen maken. Ik maakte voor haar tevens een leuk babydekentje, maar voor in de mand moesten er nog wat kleine cadeautjes komen.

IMG_3474ecd (2).jpgHet haakte lekker vlot weg en is echt zo’n werkje dat je met gemak voor de tv kunt doen. Onder het haken van deze bijtring begon ik met het kijken van de serie Girlboss. Een serie over een jonge vrouw die vintage kleding koopt, opknapt/verknipt/etc en dan weer verkoopt. Enorm vermakelijk om te zien. Mede ook omdat de hoofdrol wordt gespeeld door een van mijn favoriete actrices, Britt Robertson. Anyway binnenkort maak ik wel een blogpost over series kijken en haken, maar goed. Ik haakte de bijtring met een restje Phildar Coton 3 Meringue (love de kleur!), haaknaald 2,5 mm en gebruikte een bijtring van 7 cm doorsnee. Het patroon kun je hier online vinden.

Veel plezier!

2 gedachtes over “Strik bijtring

Plaats een reactie