Haken + Bullet Journal

Vorige week liet ik een kijkje zien in mijn Bullet Journal en vandaag laat ik je zien hoe ik mijn haakprojecten bijhoudt in mijn Bullet Journal.

DSC04388ecd

Het eerste haakproject dat ik in mijn Bullet Journal schreef was mijn Hygge CAL. Ik ben inmiddels nog steeds geen steek verder, maar goed. Ik schreef alle weken uit en alle kleuren en zo maakte ik een mooi overzicht van het hele project. Het leuke is dat ik elke keer als er een week af is een hartje kan inkleuren. Hoe leuk!

DSC04393ecd

Omdat het niet handig is om overal haakprojecten tussen te hebben staan ben ik nu vanaf achter begonnen. En schrijf ik nu van achter naar voren al mijn haakprojecten op. Ik schrijf er de details op van projecten die ik ben begonnen en het is leuk om bij te houden.

DSC04391ecd

Naast dat ik projecten bijhoudt die ik maak aan de hand van patronen schrijf ik ook mijn eigen patronen uit op de regels die overblijven na alle basisinformatie zoals garen en haaknaald.

Hartstikke handig, ik blader zo terug als ik even iets niet meer weet. Natuurlijk kun je er ook labels van garen in opplakken of stukjes garen etc. Kortom je kunt er alle kanten mee uit! En dat is zo leuk aan dit hele systeem.

 

2 gedachtes over “Haken + Bullet Journal

  1. Leuk om te zien hoe jij jouw haakprojecten bijhoudt in jouw bullet journal. Handig dat je de verschillende stappen aangeeft en tijdens het project aan kunt geven wat al klaar is.

    Groetjes, Margaret

Plaats een reactie